Maantiede merkityksellisten ajattelutaitojen ja tietojen edistäjänä

Kirjoittajat

  • Eerika Virranmäki Oulun yliopisto

DOI:

https://doi.org/10.30663/ay.115345

Avainsanat:

uudistettu Bloomin taksonomia, merkityksellinen tieto, maantieteen opetus, maantieteen opetussuunnitelma, osaamistavoitteet, summatiivinen arviointi, ajattelutaidot

Abstrakti

Väitöstilaisuuden Lectio Praecursoria
Oulun yliopisto 4.3.2022

Virranmäki, E. (2022). Geography’s ability to enhance powerful thinking skills and knowledge. Nordia Geographical Publications 51(1) 1–78.

Myös vastaväittäjän Petteri Muukkosen väitösikkuna-teksti on luettavissa Alue ja Ympäristö -lehdessä.

Tiedostolataukset

Julkaistu

2022-05-27 — Päivitetty 2022-06-23

Versiot

Viittaaminen

Virranmäki, E. (2022). Maantiede merkityksellisten ajattelutaitojen ja tietojen edistäjänä. Alue Ja Ympäristö, 51(1), 211–215. https://doi.org/10.30663/ay.115345 (Original work published 2022)