Maantiede merkityksellisten ajattelutaitojen ja tietojen edistäjänä
DOI:
https://doi.org/10.30663/ay.115345Avainsanat:
uudistettu Bloomin taksonomia, merkityksellinen tieto, maantieteen opetus, maantieteen opetussuunnitelma, osaamistavoitteet, summatiivinen arviointi, ajattelutaidotAbstrakti
Väitöstilaisuuden Lectio Praecursoria
Oulun yliopisto 4.3.2022
Virranmäki, E. (2022). Geography’s ability to enhance powerful thinking skills and knowledge. Nordia Geographical Publications 51(1) 1–78.
Myös vastaväittäjän Petteri Muukkosen väitösikkuna-teksti on luettavissa Alue ja Ympäristö -lehdessä.
Tiedostolataukset
Julkaistu
2022-05-27 — Päivitetty 2022-06-23
Versiot
- 2022-06-23 (2)
- 2022-05-27 (1)
Numero
Osasto
Lektiot
Lisenssi
Copyright (c) 2022 Eerika Virranmäki

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.
Viittaaminen
Virranmäki, E. (2022). Maantiede merkityksellisten ajattelutaitojen ja tietojen edistäjänä. Alue Ja Ympäristö, 51(1), 211–215. https://doi.org/10.30663/ay.115345 (Original work published 2022)

