Maantiede merkityksellisten ajattelutaitojen ja tietojen edistäjänä
Avainsanat:
uudistettu Bloomin taksonomia, merkityksellinen tieto, maantieteen opetus, maantieteen opetussuunnitelma, osaamistavoitteet, summatiivinen arviointi, ajattelutaidotAbstrakti
Väitöstilaisuuden Lectio Praecursoria
Oulun yliopisto 4.3.2022
Virranmäki, E. (2022). Geography’s ability to enhance powerful thinking skills and knowledge. Nordia Geographical Publications 51(1) 1–78.
Myös vastaväittäjän Petteri Muukkosen väitösikkuna-teksti on luettavissa Alue ja Ympäristö -lehdessä.
Viittaaminen
Virranmäki, E. (2022). Maantiede merkityksellisten ajattelutaitojen ja tietojen edistäjänä. Alue ja Ympäristö, 51(1), 211–215. https://doi.org/10.30663/ay.115345 (Original work published 27. toukokuuta 2022)
Copyright (c) 2022 Eerika Virranmäki
Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.